Laget med bästa namn och bästa motivering till namnet blev…..

TYGET RÄCKTE INTE

Motivering: Då vi har väldigt olika former på våra kroppar i laget så har vi alltid haft leverantörsproblem av lagklädsel. Och ännu en gång kom det en ursäkt från leverantören som löd: Tyget räckte inte!

Juryns kommentar: Ett mycket väl genomarbetat koncept. Bra stöd på facebook av vänner och bekanta. Namnet motiverar verkligen den mycket iögonfallande klädseln. Man kan på lagbilden ha viss förståelse för uttrycket TYGET RÄCKTE INTE. Detta trots att man valt den fjärde spelaren i markant mycket mindre storlek. Juryn gratulerar till finalplatsen och hoppas att man köpt mer tyg till finalen.

Laget med snyggaste tävlingsdress blev….

TÄNK, TA I, TITTA UPP

Juryns kommentar: Det här laget har en stilren och golfig klädsel varken för mycket eller för lite. Snygg och modern. Dessutom har laget totalt och överlägset dominerat facebook, med mest gillningar 165 stycken, flest delningar 64 och över 11,000 visningar.
Att grabbarna ser bra ut och har ett förflutet i Bråvikens Elit är inget som varit till lagets nackdel. Vi hoppas givetvis att laget ställer upp i en ännu snyggare dress på finalen den 30 augusti.