Integritetspolicy

På Bråvikens Golfklubb är vi engagerade i att skydda och respektera din integritet.
Denna policy förklarar när och varför vi samlar in personuppgifter om personer som besöker vår webbplats, hur vi använder informationen, villkoren för att vi kan ge andra tillgång till den och hur vi håller den säker.
Vi kan ändra denna policy från tid till annan så vänligen kontrollera denna sida regelbundet för att tillse att du är nöjd med eventuella ändringar. Genom att använda vår webbplats accepterar du att vara bunden av denna policy.
Eventuella frågor angående denna policy och vår integritetspraxis ska skickas via e-post till eller genom att skriva till Manheims Säteri 605 91 Norrköping. Alternativt kan du ringa 011-34 00 91.

Vilka är vi?

Vi är Bråvikens Golfklubb, Vi bedriver golfklubben Bråvikens GK samt driver golfbanan på vårt område. Vi bedriver även en uthyrningsverksamhet i form av övernattning på området samt uthyrnings av konferenslokaler.

Hur samlar vi in information från dig?

Vi får information om dig när du använder vår webbplats. Det kan exempelvis vara med hjälp av Google Analytics för analytiska syften när du använder webbplatsen generellt eller om du delger information via ett formulär på webbplatsen.
Vilken typ av information samlas in från dig?
Den personliga information som vi samlar kan innehålla

• information om ditt besök på vår webbplats som trafikdata, lokaliseringsuppgifter och annan datakommunikation;
  • information om din dator, inklusive din IP-adress, operativsystem och webbläsare, för systemadministration och för att kunna identifiera trender. Detta är statistiska data och identifierar inte någon enskild individ;
  • information som du lämnar genom att fylla i ett formulär på webbplatsen, så som ditt namn, adress, mail och telefon. Till exempel kan du bli uppmanad att fylla i denna typ av information när du önskar kontakt med oss eller om du vill prenumerera på ett nyhetsbrev
  • all korrespondens du skickar till oss (antingen genom e-post eller om du publicerar ett inlägg, eller på annat sätt korresponderar med oss);

Hur används din information?

Vi kan använda din information för statistiska syften och för att få underlag till hur vi kan förbättra vår användarupplevelse. Vi kan också använda den till att utföra våra skyldigheter som följer av de avtal som vi ingår med dig, eller för att leverera en tjänst du önskat genom att fylla i ett formulär på webbplatsen.
Vi kommer att behålla din personliga information i våra system så länge som behövs för den aktuella verksamheten eller så länge som anges i något relevant kontrakt som du håller med oss.

Vem har tillgång till din information?

Tillgång till informationen har relevanta medarbetare på Bråvikens Golfklubb samt eventuella tredjeparts leverantörer som arbetar på uppdrag av Bråvikens Golfklubb för att fullfölja varje specifik tjänst där den personliga informationen är en del för att fullfölja tjänsten.
Vi kommer inte att sälja eller hyra din information till tredje part.
Vi delar inte din information med tredje part för marknadsföringsändamål.
Exempel på tjänsteleverantörer från tredje part som arbetar på våra vägnar:
Google Analytics, för analytiska syften av hur vår hemsida används.
Svenska Golfförbundet, vid inloggning på vår webbplats via ditt GolfID

Dina val

Du kan välja om du vill ta emot information från oss eller ej. Vi kommer inte kontakta dig för marknadsföring via e-post, telefon eller textmeddelande om du inte har gett ditt samtycke. Vi kommer inte kontakta dig för marknadsföring via post om du har angett att du inte vill bli kontaktad. Du kan när som helst ändra dina marknadsförings preferenser genom att kontakta oss via e-post eller ring telefon 011-34 00 91.
Säkerhetsåtgärder för att skydda förlust, missbruk eller ändring av din information
När du ger oss personuppgifter, vidtar vi åtgärder för att säkerställa att den behandlas säkert. All känslig information krypteras och skyddas med minst 128 bitars kryptering på SSL. När du är på en säker sida visas en låsikon längst ned i webbläsare som Microsoft Internet Explorer.
Icke-känsliga uppgifter (din e-postadress etc.) överförs normalt över Internet, och det kan aldrig garanteras att det är 100% säkert. Som ett resultat av detta kan vi inte garantera säkerheten för all information som du skickar till oss, och du gör det på egen risk. När vi har fått din information gör vi vårt bästa för att säkerställa säkerheten på våra system.

till att analysera användningen av vår webbplats genom att till exempel identifiera och räkna antalet besökare och hur de rör sig på vår webbplats. Detta hjälper oss att se vilka delar av webbplatsen som är populära och vilka delar som behöver förbättras för att göra upplevelsen bättre för besökaren;

Länkar till andra webbplatser

Vår webbplats kan innehålla länkar till andra webbplatser som drivs av andra organisationer. Denna sekretesspolicy gäller endast vår webbplats, så vi uppmuntrar dig att läsa sekretessutlåtandena på andra webbplatser du besöker. Vi kan inte ansvara för sekretesspolicy och praxis för andra webbplatser, även om du får tillgång till dem med länkar från vår webbplats.
Dessutom kan vi inte ansvara för sekretesspolicy och praxis hos ägare och operatörer av en tredje parts webbplats, om du länkade till vår webbplats från en tredje parts webbplats, och rekommenderar att du kontrollerar den tredje parts webbplatsens integritetspolicy

Överföring av din information utanför Europa

Om du använder våra tjänster när du är utanför EU, kan din information överföras utanför EU för att kunna erbjuda dig dessa tjänster.
Granskning av denna policy
Vi håller denna policy regelbundet. Denna policy uppdaterades senast 27 april 2018.