Vi på Bråvikens Golfklubb tycker att det viktigaste i våra partnerskap är en långsiktig relation.

En långsiktig relation som gynnar bägge parter och som stärker varandra.
Vi vill få våra partners att känna att vi tillgodoser deras behov och att de får ett bra mervärde av att vara partner till oss.

Vi skräddarsyr lösningar för varje projekt.

En annan mycket viktig del i är att du som partner får vara med i Bråviken Business Club.
Ett nätverk där du får träffa våra andra partners och bygga nya relationer.

Vill du som är företagare eller jobbar du på ett företag som är intresserad av att samarbeta med Bråviken.
Du eller ditt företag kanske vill ha ett event, konferens eller en golftävling, klicka då på länken nedan, skicka ett mail eller ring till oss.

Fredrik Eriksson, klubbchef, , 011-34 00 71

Manheims Säteri

Varmt välkomna med frågor och idéer!