Missa inte onsdagen den 26 Februari klockan 17-21, då du har chansen att få testa årets senaste nyheter från TaylorMade. Du kommer kunna testa allt från driver till putter. Med hjälp av avancerad analysutrustning kan vi se till att du får rätt klubbor i bagen (tidsbokning krävs)! Vår Head Pro William kommer givetvis finnas på plats tillsammans med två custom fitting experter från TaylorMade.

Vill du prova? Se då till att boka en HELT KOSTNADSFRI Custom Fitting med en av experterna som hjälper dig att hitta rätt klubbor! Bokning görs via William Monier på e-post till och vi hoppas få träffa många av er den kvällen.