På lördag den 15/6 avgörs VW Masters på Bråvikens GK.

Det finns fortfarande ett mindre antal platser kvar till den populära tävlingen, så passa på att anmäla dig så fort det går.

Vi kommer spela slaggolf i två klasser. Dessutom blir det flera andra tävlingar i tävlingen.

De som hinner anmäla sig kommer att starta med en inskrivning, information och en lättare frukost klockan 07.30 innan det är dags för kanonstart 09.00.

Under rundan kommer representanter från Söderbergs Bil åka omkring på banan och bjuda på fika.

Efter avslutad tävling samlas samtliga deltagare i restaurangen för gemensam lunch och prisutdelning där de bästa kvalificerar sig till sverigefinalen som avgörs den 12-13 september.

Startavgiften, som förutom ovanstående även inkluderar ett startkit är 150 kronor.

För att vara med och tävla ska du; ha officiellt handicap, vara medlem i en svensk golfklubb, vara över 18 år och du får inte ha spelat någon annan av deltävlingarna i VW Masters under säsongen 2013.