RödVitGul

Tomten på Manheim 2014

För att uttrycka vår tacksamhet bjöd vi in våra sponsorer till ett gemensamt julbord hos oss på Manheims Säteri. Hela 52(!) personer kom till vår vackra herrgård på onsdagskvällen.
Det bjöds på fantastiskt god mat, stämningsfull julmusik och lite lekande i form av humorfylld frågesport om Bråvikens Golfklubb och om våra stolta sponsorer. Av kommentarerna efteråt att döma var julbordet mycket uppskattat av alla. Ett extra tack till vår restaurangpersonal, våra musiker och William Monier som arrangerade bildspelet till frågesporten.

Grandiosa tomtar

Framtiden ser väldigt lovande ut då fler och fler företag ser Bråviken, Den Vänliga Golfklubben, som en trevlig och givande idrottsförening att samarbeta med. Våra viktigaste uppgifter är nämligen att du som samarbetspartner ska känna dig välkommen och omhändertagen samt få möjlighet att skapa nya kontaktnät i samband med våra sponsoraktiviteter. Vi vill givetvis också att våra partners ska få tillbaka något i utbyte för deras insats.
Våra sponsorer bidrar till att vår fina golfklubb kan hålla den högklassiga nivå som vi alla önskar. Utan er vore detta inte möjligt, så än en gång, tack.
Med Vänliga Hälsningar
Marknadskommittén