GulGulRöd

KM
Vi gratulerar Bråvikens nya klubbmästare Viktor Selevik till en gedigen insats under årets klubbmästerskap 2015.
Klubbmästerskapet spelas över 54 hål, och på de första 18 hålen bjöd Viktor på mycket fint spel. Hans slutliga resultat blev 72-76-77, nio över banans par. På en andra plats hittar vi Henrik Berg med scorerna 79-80-90 och på tredje plats Erik Ivarson, 89-87-84.
KM-Helgen bjöd på strålande väder och en bana i fantastiskt skick. Vi tackar alla deltagande och hoppas att ännu fler medlemmar deltar i nästa års upplaga!

KM Åldersklasser
Vinnare H 22 – Viktor Selevik
Vinnare H 35 – Henrik Berg
Vinnare H 45 – Micael Hallgren