RödVitGul
Vi trodde vi skulle fira 30 år i år, nu blir det istället 30+1. Det har uppdagats att vi har haft fel årtal i logotypen.

Boka in vecka 27, närmare bestämt 4-8 juli, då vi kommer ha en golfvecka med avslutande jubileumsfest. Den 8 juli är festen på Manheims Säteri med plats för 200 medlemmar och dans till Haga 49ers

–Vi siktar på att göra detta till en minnesvärd vecka!

Vi vill göra detta till ett jubileum att minnas. För att rikta fokus på vårt lite oortodoxa jubileum kommer vi ha en medlemskampanj.

Jubileumsmedlem +1 2023, vem vill du ta med dig?

Villkor: Bråvikens spelrättsinnehavare får bjuda in nya golfare som Jubileumsmedlem 2023. Ni som har bjudit in nya golfare är med i utlottningen av ett medlemskap 2024. Du får en lott per ny betalande golfare. Kampanjen sträcker sig fram till den 20 maj 2023, som är vårt grundande datum 1992, då vi blev godkända av SGF.

Kampanjpris: 3.625 kr
(halva ordinarie årsavgiften.)