VitRödVit

Golfveckan 3/7 – 6/7

Så är det återigen dags att putsa klubborna och bege sig ut på banan för att avverka fyra rundor golf av olika slag, med andra ord det är dags för golvecka ute på Bråvikens golfklubb.

Vi börjar med singeltävling på torsdag den 3 juli. På fredag är det Greensome som gäller. På lördag är det 4-manna scramble för att sedan på söndag avsluta med rumble.

Ni har väl inte glömt att anmäla er till alla fyra tävlingar då ni får ett rabatterat pris och betalar endast 250:- för alla fyra tävlingar, annars betalarna ni 100:- för varje tävling.

Vi saknar tävlingsvärdar!

Är du intresserad av att vara tävlingsvärd under golfveckan? Hör av dig till Golfhuset 011-34 00 91 om du är intresserad.

OBS! Att vara tävlingsvärd är ett sätt att få tillbaka ”städpengen”.

Vi i tävlings- och idrottskommittén hoppas på stort deltagande och att denna vecka kommer bidra med mycket värme och glädje!

Väl mött!
Mattias Stridh