AvstängdAvstängd Stimp ej mätt

Välkommen till Bråviken Den Vänliga Golfklubben

På Bråvikens Golfklubb gillar vi gäster. Det spelar igen roll var i landet ni kommer från.

Som gäst hos oss finns det mycket att välja på, både när det gäller golf och boende. På klubben finns en husbil/husvagnsparkering, fem stycken övernattningsrum, tre stycken nio hålsslingor samt en korthålsbana med åtta hål.

På Bråviken så tillämpar vi heldagsgreenfee, vilket innebär att om du löser greenfee på vår 18 hålsslinga har du möjlighet att på vår nio-hålsslinga och på korthålsbanan. Som greenfeegäst så har du tillgång till vårt omklädningsrum, där finns dusch, bastu och naturligtvis så finns där också handdukar.

Vi har även en välsorterad golfshop, en avancerad golfstudio och en mycket besöksvärd restaurang.

Passa på och gör ett besök på Bråviken Den Vänliga Golfklubben och njut av golfspel och vår fina miljö.

Välkommen!