Det är med stor glädje Bråvikens Golfklubb och jag hälsar vår nya idrottsansvariga välkommen till teamet för framtiden.

Han började spela golf här och blev snabbt en duktig golfare tack vare sin idrottsbakgrund och jobbade därefter här som tränare innan han lämnade för ett nytt tränarjobb på Landeryds GK. Han sluter nu cirkeln efter att ha varit med i uppbyggnaden av Landeryds GK och förvandlingen av NSGK. Nu ska det bli spännande att få ta del av hans breda erfarenhet här på Bråvikens Golfklubb och vi hoppas vår nya idrottsansvariga, Jonas Johansson, ska skapa en driven och attraktiv golfklubb redo för framtiden. Tillsammans med Jonas och teamet för klubben ser jag väldigt ljust på framtiden för Bråvikens medlemmar.

Jonas kommer tillträda sin tjänst som idrottsansvarig under hösten.

Fredrik Erikson
Klubbchef