Hej Bästa Bråvikstjejer!

Jag hoppas ni alla har det så bra som det bara går i dessa märkliga tider.  Golfen är en fantastisk sport och vi hoppas att vi ska kunna genomföra de planerade aktiviteter som vi har i Damkommittén framöver.

Vi har här försökt att samla så mycket som möjligt så att ni kan känna er uppdaterade på allt roligt ni just nu har framför er.

Tyvärr så har vi ställt i Kick Off:en på söndag på grund av rådande situation. Vi hoppas att vi kan genomföra någon form av Kick off lite längre fram. Vi återkommer om detta.

Jag bifogar nu här följande information till er:

I samarbete med Oldboyskommittén vill vi också bjuda in till följande:

Vi tackar våra herrar för att ni bjuder in oss damer till era aktiviteter 😊!

Om ni har tankar eller idéer på hur vi kan utveckla Bråvikens Golfklubb och i första hand Damverksamheten är ni välkomna att höra av er till oss i Damkommittén.

Glöm inte bort att anmäla er till Årets golfkurser med WM golf, https://www.bragk.se/wmgolf/lektionspaket/

Ha en fortsatt fin vårdag så hoppas jag att vi inom kort ses på natursköna Bråvikens Golfklubb!

Anna Ordförande Bråvikens Damkommitté