GulGulAvstängd

Den 15 – 16 augusti är det dags för Bråviken Open 2015, som är en av deltävlingarna på Nordea Future Series.

Ett starkt startfält toppat med klubbens egna juniorer. Benny Allenbäck, som vann 2014 är med även i år.

Banans kondition är den kanske bästa vi har sett på Bråviken och det är tack vare gynnsam väderlek samt ett fantastiskt bra arbete av vår banchef Christofer Andersson och hans personal.

Vi kommer även i år att ge alla möjligheten att följa tävlingen via vår hemsida, tack vare vårt samarbete med Golfident.

Vi ger alla därmed möjligheten att kolla resultaten på varje enskild spelare efter varje hål, precis som på tävlingarna PGA-touren.

Ni som inte ännu löst ert boende så har vi 5 övernattningsrum, som ännu ej är fullbokade.

Vi har dessutom tiotalet hotell som klubben har samarbete med under fliken klubben/golfpaket på vår hemsida.

Vi önskar alla deltagare lycka till och hjärtligt välkomna till

Bråviken Den Vänliga Golfklubben

Bråviken Open