AvstängdAvstängd

Vi på Bråviken Den Vänliga Golfklubben hälsar vår nya krögare Jerney Bartolomeo Kovac med köksmästare Oskar Eriksson och serveringsansvarige Alessandra Kovac Apell hjärtligt välkommen till vår klubb!

En utförlig presentation av Jerney o Oskar kommer snart på vår hemsida och i kommande nummer av Bråviksbladet i mitten av maj.

Officiellt öppningsdatum är den 1 maj om allt faller på plats, om allt faller på plats fortare kanske vi får ett ännu tidigare öppnande.

Vi som kommer att vara här på städdagarna får absolut testa på och träffa Oskar, som då bjuder alla städare på lite förtäring.

För testa den goda smaken på maten rekommenderar vi givetvis ett besök på Enoteket, Stadium Arena eller Söderköpings Golfklubb alternativt så fastar ni tills Jerney & Co slår upp portarna här på vår egen klubb.

Klubbchefen med de nya krögarna
Klubbchefen Janne med Jerney och Karin från Enoteket.