Årets största event är bakom kurvan och snart är det er tur att kunna testa allt som går att testa inom TaylorMade golf produkter.

Vad får ni ut av att komma på eventet?
Enbart under detta tillfälle så får ni ta del av 3 stycken experter från TaylorMade som kommer att befinna sig på klubben och utbilda om det allra nyaste och uppkommande i golfvärlden.

Vad finns att prova?
– Mer eller mindre alla klubbor från TaylorMade Golf
Boka: (gratis) Ni får bollar som tack för bokningen
– custom fitting metalwoods
– custom fitting järn
– custom fitting wedgar
– custom fitting putters
– custom fitting bollar

Boka tid helt gratis via 0708588789 eller
Det kommer bjudas på giveaways som bollar etc för alla som bokar tid.

Vi har både helt nya heta Foresight Quad som läser av allt vid träffen. Vi har även Trackman 4 och Flightscope X2 så vi kan ge alla testdata på nya klubbor.

Det är fokuserat till 11-15 den 27:e maj
De som bokar har förtur på att testa klubborna men givetvis får all som inte bokar också göra det om mån om tid.

Detta är inte en vanlig demodag!
Detta är en chans för er att gå på ett event som har allt!