Tävlingsledargolf söndag 13 oktober

Då är det dags för den traditionella tävlingsledargolfen, ett tack till er som har hjälpt till under året som tävlingsvärd, flaggvakt eller någon annan funktion.

I år spelar vi på Vadstena Golfklubb, söndag 13 oktober, vi spelar poängbogey. Vi har 8 bollar dvs. 32 platser. Du anmäler dig på golf.se. Eftersom tillgången är begränsad är det ”först till kvarn” som gäller. I dagsläget är det 11 spelare anmälda.

Vi försöker samordna resan till Vadstena genom samåkning och vi äter lunch tillsammans i klubbhuset efter färdigt spel.

Välkommen med din anmälan

Tävlings- och idrottskommittén