Under vecka 31 får vi besök av herrtouren i golf. Då banan kommer att vara upptagen av tävlingsspel onsdag till lördag har vi slutit avtal med några grannklubbar om gratisspel för våra medlemmar (gäller de med spelrätt och juniorer).

Vi har fritt spel enligt följande:

Måndag 27/7   Jönåkers GK

Tisdag 28/7      Finspångs GK

Onsdag 29/7    Jönåkers GK    OBS! bytt dag

Torsdag 30/7   Vadstena GK   OBS! ej Jönåkers GK

Fredag 31/7     Finspångs GK

Lördag 1/8        Katrineholms GK

Dessutom har vi reducerat pris på följande golfklubbor:

300:- helgfria vardagar (gäller spelare med spelrätt) Juniorer fritt alla dagar
Arninge GK, Botkyrka GK, Carlskrona GK,  Eskilstuna GK, Hagge GK, Haverdals GK, Jönåkers GK, Katrineholms GK, NorrköpingSöderköpings GK, Nynäshamns GK, Tobo GK, Torshälla GK, Vadstena GK, Uppsala Golf, Östad GK, Österåkers GK (Västerled).

250:- helgfria vardagar (gäller spelare med spelrätt) Juniorer fritt alla dagar
Finspångs GK, Malmö Burlöv GK

50% av greenfee vardagar (gäller spelare med spelrätt) Juniorer fritt alla dagar
Örebro GC & CC (Mosjöbanan)

Det kan under måndagen och tisdagen förekomma störningar och vissa avstängningar i spelet med anledning av PGA Championship Bråviken Open.

Med vänliga hälsningar

Bråvikens GK