Premiär 9 december och prova-på-dagar!

För ett par månader sedan fick du information om Bråvikens unika satsning om att etablera en golfhall i Mirum Galleria. Sedan dess har Bråvikens personal, byggare och ideella lagt många arbetstimmar på att färdigställa hallen inför vår vintersäsong. Efter ett hårt arbete kan vi nu berätta att Hole-In-1 som golfhallen heter, kommer att öppnas onsdag den 9 december kl.10.00.

Det hade självklart varit roligt att få inviga denna fina satsning som klubben gör med pompa och ståt, men tyvärr så måste vi förhålla oss till de restriktioner som finns under pandemin.

Därför vill vi välkomna dig till våra Öppningsdagarsom är för alla medlemmar och andra intresserade då det finns möjligheter att komma och titta på hallen och prova de olika aktiviteterna samt ställa frågor till oss som arbetat med projektet. Under öppningsdagarna onsdag 9/12 till söndag den 13/12 kan du också boka simulator, slagmattor och tid på puttinggreen.

Vår ambition, som vi just nu håller på att arbeta med, är att simulator och rangeplatser ska kunna bokas via golf.se. Vi återkommer med mer information om detta under kommande vecka. Information om priser i hallen kommer att finnas på plats när vi öppnar den 9/12.

Medlemserbjudande under öppningsveckan

Köp ett bollkort för 500kr & få 250kr på köpet. Gäller t.o.m 13/12 2020. (Bollkortet gäller också på Bråvikens range)

Hole-In-1 Öppettider

Måndag-fredag                  10.00 – 20.00

Lördag-söndag                    10.00 – 18.00

För mer information om projektet kontakta klubbchef Jan Monier, 011-34 00 62

Telefon: 011-34 00 91    E-post:

Vi hoppas att du som medlem kommer att uppskatta Hole-In-1 och kommer och tränar hos oss under vintern!

Varmt välkommen till Hole-In-1, Bråvikens Golfklubbs unika satsning för golfträning året runt!

Bråvikens styrelse och klubbchef

Restriktioner under Coronatider och öppningsdagarna 9-13/12

Golfhallen har två desinfektionsstationer vid entrén samt på olika platser i lokalen.

• Max 40 personer får vistas i lokalen samtidigt
  • Max en person/slagmatta
  • Max 8 personer på puttinggreen samtidigt
  • Max 4 personer i simulatorn