Personalinformation 19 april 2022

En av våra mångåriga medarbetare, Åsa Monier, kommer att sluta sin anställning hos oss på Bråvikens Golfklubb. Louise Abrahamsson är anställd för att täcka upp det akuta behovet och för att stötta övrig personal.

Åsa började när klubben var ung och har jobbat på egentligen alla avdelningar utom banan och varit inblandad i alla delar i verksamheten. Med sitt glada sinne och stora kunskap har Åsa varit en viktig pusselbit i utvecklingen av klubben och dess inverkan på samhället inte bara i Norrköping utan även regionalt. Med sitt stora kunnande inom idrott i allmänhet och golf i synnerhet har Åsa bidragit till Bråvikens Golfklubbs alla framgångar med att arrangera stora tävlingar men även hennes kämpande för dövlandslagets utveckling har bidragit till att hon blivit en omtyckt person på klubben.

Åsa lämnar ett stort hål efter sig som kommer ta tid att fylla.

Vi önskar Åsa lycka till på hennes resa i golfsverige.

Fredrik Erikson
Klubbchef