AvstängdAvstängd

Det känns otroligt glädjande att meddela att vi gjort klart med ny VD/Klubbchef för Bråvikens Golfklubb.
Efter en process med många sökande från hela Sverige har vi med professionell hjälp av AS&B Talents AB valt att anställa Fredrik Erikson från Nybro.

Fredrik har stor erfarenhet inom ledarskap, verksamhetsutveckling och försäljning. Han har dessutom en gedigen golfbakgrund med stor erfarenhet både som tränare och klubbchef. Vi är övertygade om att Fredrik kommer utveckla och stärka vår position som en attraktiv golfklubb med en bana och anläggning i absolut toppklass. Fredrik tillträder sin anställning den 1 mars.

Lars Ekfeldt
Ordförande Bråvikens GK