Välkommen som medlem i Bråvikens Golfklubb

Vi hoppas att du kommer att trivas. Som ny kan det vara svårt att hitta och veta allt om sin nya klubb. Här försöker vi samla info som kan vara till hjälp för dig som ny medlem att bli mer ”hemtam”.

Tävla?

Gillar du att tävla? Under fliken ”Tävla” hittar årets aktuella tävlingsprogram.

Vi har även ett antal åldersserielag och elitlag. Intresserad av att delta? Kontakta aktuell lagledare för mer information.

D50 Harriet Philipson och Kerstin Nilson
Damer serie 1 Anna Johansson Ekqvist
Damer serie 2 Anna Johansson Ekqvist
H60 Mats Olsson och Per Grundel
H70 Holger Samuelsson
G75 Tomas Björk och Jan Rasmussen
H80 Gunnar Johansson & Bengt Carlsson
Elitlag Jonas Johansson

Träna?

På golfklubben och i vår inomhushall Hole-in-1 i Mirum Galleria. Tränare: Jonas Johansson.

Junior

Hör av dig till Jonas Johansson så berättar han mer –