KALLELSE TILL EXTRA ÅRSMÖTE 20211004

Måndagen den 4 oktober kl. 19:00

Plats: Hemerycksalen, Louise De Geer. För er som vill deltaga fysiskt i mötet.
           Ni kan även deltaga digitalt som tidigare. Se nedan för instruktion.

Styrelsen i Bråvikens Golfklubb kallar till extra årsmöte. Årsmötet kommer att hållas både digitalt och fysiskt.

De frågor som kommer att behandlas på extra årsmötet är:

• Försäljning av mark.
  • Renovering av Manheim.
  • Information om LONA (Lokalt Naturvårdsprojekt). Vårt vattenprojekt.
  • Information om framtida projekt.

Material, konsekvensanalys, styrelsens förslag på framtida verksamhet vid försäljning, LONA-material etc. kommer att skickas ut succesivt och kommer att finnas på våran hemsida fram till extra årsmötet.

De möteshandlingar, som kan redovisas, kommer att finnas tillgängliga på klubbens hemsida och på kansliet samt i vår inomhushall Hole-in-1 på Mirum Galleria en vecka före extra årsmötet.

Våra öppettider ser du på klubbens hemsida.

Hjärtligt välkomna!

Styrelsen