Föreläsning mentalträning med Fredrik Wetterstrand

april 22, 2018

Fredrik Wetterstrand har arbetat som golftränare på Haverdals GK i Halmstad och som lärare i idrottspsykologi vid Högskolan i Halmstad.

Fredrik skriver regelbundet om träning i Golf Digest och undervisar i idrottspsykologi samt motorisk inlärning på den högre golftränarutbildningen. Han arbetar också som utvecklingscoach för svenska golflandslagen och med landslagets forskningsgrupp, samt är före detta förbundskapten för golflandslaget för funktionshindrade.

Fredrik Wetterstrand föreläser regelbundet om effektiv träning och spelförståelse för golfspelare. Han har författat boken "Golfens Psykologi" och driver hemsidan www.golfutveckling.nu.

Kostnad: 150 kronor per person inkl fika.
Begränsat antal platser.

Anmälan görs till .