Vi på Bråvikens golfklubb vill bjuda in till en informationsträff där du som medlem blir en del i klubbens kommande process med att utveckla banan tillsammans med oss och Philip Spogard. Dina åsikter om hur banan ska se ut i framtiden är oerhört viktiga.

Du kommer på mötet kunna ställa frågor till Klubbchef, Jan Monier och Banchef, Daniel Sandberg. Informationsträffarna är kostnadsfria och vi kommer att bjuda på kaffe med något enklare tilltugg. Anmälan görs via mail till . Glöm inte att meddela vilket eller vilka tillfällen ni har tänkt att närvara.

Strukturen på detta är att vi kommer att ägna en informationsträff per slinga och ordningen är följande:

• 24 september klockan 18-20 – Gul slinga
  • 8 oktober klockan 18-20 – Röd slinga
  • 16 oktober 18-20 – Vit slinga (inte september som det stod i förra mailet)

Alla träffar sker på restaurangens övervåning. Varmt välkomna!

Med vänliga hälsningar, Bråvikens Golfklubb