OBS! Ny uppdatering gällande greenfeesamarbeten inför 2024 kommer senare.

I våra samarbeten med andra klubbar gäller överenskommelsen de medlemskategorier som innehar spelrätt.

Allerums Golfklubb

Allerum Golfklubb är en mycket trivsam golfklubb med en 18-hålsbana och en separat 9-håls Pay & Play-bana strax utanför Helsingborg.

Junior: Fritt vardagar

Senior: 30% på ordinarie greenfee vardagar

Arninge Golfklubb - info kommer

En bra bana med omväxlande karaktär, skog, park och seaside. En av Stockholms bättre banor enligt Golf Digest.

Botkyrka Golfklubb

Botkyrka Golfklubbs 18-hålsbana stod klar 1988 och är en av Stockholms bästa och vackraste golfbanor.

Carlskrona Golfklubb

Banan är av skärgårdskaraktär och inte särskilt svårspelad. Från nästan alla hål har man någon form av vy över havet. När det blåser kan det vara tufft. Hål nr 15 är banans signaturhål, ett kort par.

Senior: 350 kr helgfria vardagar

Eskilstuna Golfklubb

En mycket trevlig park/skogsbana "mitt i Eskilstuna" som spelas i den härliga sörmländska naturen. Efter 9 hål väntar en mysig kiosk.

Finspångs Golfklubb

Finspångs GK erbjuder en golfbana med 27 hål av olika karaktär i en trivsam miljö. Vi välkomnar klubbarnas medlemmar till alla tävlingar då spelrättsägande medlemmar endast betalar startavgift.

Junior: Fritt alla dagar

Senior: Fritt tisdagar och torsdagar samt vid alla tävlingar

Övriga vardagar: 300 kr

Hagge Golfklubb

Hagge´s bana är en sparsamt kuperad park & skogsbana som med många hål löper vid stranden av sjön Haggen. Med sitt sjönära läge i ett stycke underbar dalanatur bjuder den på en oförglömlig upplevelse.

Senior: 25 % rabatt på ordinarie greenfee alla dagar

Jönåkers Golfklubb

Startar som en öppen landskapsbana och övergår sedan i karaktär till kuperad parkbana. En bana med tidigt öppnande i bra kvalitet.
Klubbarnas medlemmar spelar fritt på både måndagar och torsdagar.

Senior: Fritt mån och tors samt vid tävlingar, 300 kr övriga vardagar

Katrineholms Golfklubb

Efter flera års utvecklingsarbete med Robert Karlsson står Jättorps golfbana idag stark som en av Sveriges bästa banor. En utmanade layout, stor variation i banans landskap och fina greenområden.

Kiladalens Golfklubb -

Här välkomnar vi såväl gammal som ung, erfaren som oerfaren. Sågarbacksslingan är den lite enklare parkbanan. Kiladalsslingan är den tuffare slingan, ger även den bäste en utmaning.

Senior: 100kr rabatt alla dagar

Lydinge Golf Resort

Skånska Lydinge vid Helsingborg presenterar oförglömligt fina greener och ger ett väldigt gemytligt helhetsintryck. Sträckningen är en härlig utmaning för hög som låghandikapparen.

Junior: Fritt alla helgfria vardagar

Senior: 300 kronor alla helgfria vardagar

Malmö Burlöv Golfklubb

Malmö Burlöv GK har 27 hål och en 6 håls korthålsbana. Klubbchefen Peter Swallin är bäst. Bor du på något av de 6 Scandic hotellen och hotellet sköter spelbokning spelar du alltid gratis.

Senior: 300 kr alla dagar

Norrköping / Söderköpings Golfklubb

Två klubbar har blivit en men är fortfarande två golfbanor i närheten av Norrköping.

Junior: Hos oss spelar alla östgötajuniorer gratis till och med det året de fyller 17 år. Gäller helgfria vardagar.

Senior: 100 kr rabatt på ordinarie greenfee. Gäller helgfria vardagar.

Norrmjöle Golfklubb

Vår nordligaste kompisbana är Norrmjöle Golfklubb som ligger strax utanför Umeå. Den ligger i mycket vacker kustnära miljö och har en förhållandevis lång säsong. Det finns övernattningsmöjligheter.

Senior: 200 kr vardagar och 300 kr helger

Nynäshamns Golfklubb

Nynäshamns GK har, Bergslingan, Sjöslingan och Dalsling som utmanar, underhåller och roar både gäster och medlemmar. Körrunda Golf och konferenshotell erbjuder övernattning,

Junior: 100 kr

Söderåsens Golfklubb

Söderåsens GK har under åren etablerat sig som en känd och respekterad golfklubb med en välskött bana.

Senior: 350 kronor alla dagar

Tobo Golfklubb

Naturskön bana vid sjön Gissen.
Skogs/parkbana vid Fredensborgs Herrgård.
10 min från Astrid Lindgrens Värld.

Torshälla Golfklubb

Torshälla Gk är en komplett familjeanläggning. Vi erbjuder både goda möjligheter för spel på banan men även för träning på våra övningsområden.

Vadstena Golfklubb

En omväxlande bana med början i ett anrikt kulturlandskap med månghundraåriga ekar. Du kommer bevittna vidunderlig utsikt mot Omberg och Tåkern samt ett fint skogslandskap.

Junior: Upp till 15 år, fritt spel alla dagar

Senior: 100 kr rabatt mån-tors helgfria vardagar, tävlingsgreenfee enligt inbjudan, fredag, lördag, söndag, helgdagar och midsommarafton gäller ordinarie greenfee.

Vreta Kloster Golfklubb

Vreta Kloster Golfklubb blev 2015 välförtjänt utsedd till bästa Östgöta klubb. Banan är omväxlande och i naturskön skogsmiljö.

Junior: Fritt alla dagar

Senior: Fritt spel på tisdagar under hela säsongen 2023 för alla fullvärdiga medlemmar med spelrätt i respektive klubb.

Uppsala Golf - Söderby Golf

Utmanande mästerskapsbana och trivsam familjebana på samma anläggning. Mitt i natursköna Uppsala Näs-dalen finner du Söderbys banor.

Senior: 50 % rabatt på ord pris helgfria måndagar - torsdagar

Örebro GC & CC

Mösjö är en vacker hedbana med många utmanande hål där vatten är i spel på många hål.

Senior: 50% av greenfee på mosjöbanan måndag-fredag

Östad Golfklubb

En naturskön bana i utkanten av östgötaslätten.

Österåkers GK - info kommer

Här har tre Europatour tävlingar, Compaq Open för damer genomförts, Challenge Tour för herrar, Lag-SM, Junior-SM, Lag-EM för herrar och Match-SM för damer och herrar genomförts.

Senior: 300 kr helgfria vardagar på Västerled