Greenfee 18 hål

Vardagsmedlemskap 200:- helger
Korthålsmedlem 200:- alla dagar
Juniorer 163:- alla dagar

Vi har en differentierad greenfee, vilket innebär att vi har olika priser beroende på när du vill spela. Eventuella rabatter utgår alltid från ordinarie greenfee, det går ej att kombinera erbjudanden och rabatter. För att se aktuell greenfee för loggar du in på Min Golf.

KORTHÅLSBANAN
100:- (oberoende av dag och kategori)

FOOTGOLF
100:- (oberoende av dag och kategori)

TÄVLING
Tävlingsgreenfee 350 kronor alla dagar. Gäller tävlingar anordnade av tävlingskommittén.

AVBOKNING
Avbokning av grupper över 12 spelare måste ske minst 21 dagar innan speldag, annars debiteras alla spelare i gruppen full greenfee.

GOLFHÄFTET
Våra gäster som har ”Golfhäftet” betalar halv ordinarie greenfee, dvs 325:-, alla helgfria vardagar. Ordinarie greenfee är 650:- alla dagar.

JUNIORER
Juniorer betalar halv greenfee alla dagar.
OBS! Juniorer från klubbarna i Östergötland spelar fritt hos oss till och med det året man fyllt 17 år.

För greenfeegäster fordras officiellt handicap alla dagar. Gäster med hcp 37-54 måste spela i en boll där minst en har officiellt handicap.

På 9-hålsslingan och innan eller efter bokad tid på 18-hålsslingan är handicapkravet 54.

Högst 2 personer med hcp 37-54 i varje boll.

Vi har en bana som ofta är fullbokad, men ändå är det en del av både medlemmar och gäster som inte kommer till sina bokade tider. För att få ordning på detta har klubben nu beslutat att skicka en ”No Show avgift” på 300 kronor till de som utan att avboka uteblir från sina bokade tider.

Vi uppmuntrar ett snabbt och trivsamt spel på banan oavsett handicap!