Bråviken arrangerar Oakley Tour – 17 maj 2019 – vi behöver din hjälp

Bråviken golfklubb arrangerar en deltävling av Oakley Tour 2019, det sker fredag 19 maj 2019. Vår ambition är att göra ett proffsigt arrangemang där vår klubb och bana får bra reklam inför säsongen.. Vi hoppas också att arrangemanget ska ge ett mindre ekonomiskt tillskott till klubbkassan, huvudinriktningen är dock det sportsliga och marknadsföring av vår bana.

Kort om Oakley Tour

Oakley Tour är en golftour i mellansverige för gårdagens legendarer och morgondagens stjärnor. Den spelas på tolv platser under året

Arbetsuppgifter

För att skapa ett heltäckande arrangemang så har vi följande arbetsuppgifter

• Shop – administration
    • Ta betalt, hantera information till spelare/ ledare/anhöriga. Vara lite allt i allo
  • Starter
    • Se till att vi får ett bra flyt på tävlingen
  • Flaggvakter
    • Skapa säkert spel för samtliga inblandade
  • Kiosk
    • Service till spelare/funktionärer och publik och en bra möjlighet till ekonomiskt tillskott för vår klubb

Under vinterns arbete med tävlingsvärdar har vi redan tagit emot flera anmälningar från er, är någon osäker så gör det inget om ni anmäler er en gång till.

Anmälan

Du anmäler dig per mail till, senast de 20 april. Vi har ett gemensamt möte innan tävlingen den 8 maj

Har du frågor ringer du

• Kenth Flygare – 0761- 15 84 12