Hej alla medlemmar!

Nu kan ni logga in och se på filmen från vårt årsmöte på Louis De Geer torsdagen den 17 december.

Så här får du som är medlem möjlighet att se filmen.

• Gå till fliken ”KLUBBEN”
  • Klicka på ”Logga in medlemmar”
  • För sedan upp markören till ”KLUBBEN” och där väljer du ”officiella dokument”
  • På sidan ”officiella dokument” väljer du ”Filmen från årsmötet 2020” efter 6,15 kommer årsmötet igång och hela filmen som är oredigerad tar 1 timme och 30 minuter.
  • Efter ca 15 minuter får mötesordförande börja om från början, vilket var onödigt då sändningen gick igenom första gången, sedan flyter mötet

Vi har valt att lägga ut filmen utan att redigera den så att alla medlemmar skall uppleva mötet på samma sätt.

Anledningen till att det är lite omständligt att se filmen är att den är officiell för alla våra medlemmar, men bara för våra medlemmar.

Ha nu en så bra jul som möjligt och så hoppas vi att 2021 blir ett bättre år på alla sätt.

Med vänliga golfhälsningar från Bråvikens Golfklubbs styrelse genom klubbchef Janne Monier