Nu har fakturorna för 2019 mailats ut till er medlemmar. Du hittar även din faktura på MinGolf. Gå till Mina sidor och sedan Mina betalningar. Där kan Du betala med kort eller ansöka om Autogiro.

I år är årsavgiften delad vilket gör att Du hittar en ny rad där det står Medlemskap 500:-. Det totala beloppet är fortfarande detsamma.

På fakturan finns också en avgift för Golfident chip på 150:-. Detta är en engångsavgift som är beslutad på tidigare årsmöte. Har du inget chip är du välkommen in att hämta ut ditt chip. På årsmötet beslutades också att alla ska använda chipen vid spel.