AvstängdAvstängd

På måndagar med första tillfället den 18 maj speltränar klubbens damer på dagens niohålsslinga första start 17,30.

Tider bokar ni via

Vi tycker att det är jättebra att våra medlemmar aktiverar sig trots rådande omständigheter.

Vi är jättestolta över att ha en fin damverksamhet på vår klubb och önskar alla tjejer lycka till på träningen.

Vi samlas ej utan spelar och tar hänsyn till varandra.

Vi håller avstånd och tvättar händerna rena, med andra ord följer vi de riktlinjer som myndigheter och idrottsförbund sätter.