Vill du testa hur det är att vara medlem hos oss på Bråviken?

Passa på nu så får du spela resten av året fritt och vara medlem hela 2020!

Prova på medlemskap 1995:- resten av 2019 och hela 2020.

För att kunna bli ”Prova på medlem” får du inte ha varit medlem hos oss de senaste 5 åren.

Det finns flera förmånliga medlemskap som vi gärna berättar mer om, slå en signal 011-34 00 91 eller kom ut och hälsa på, vi visar dig gärna vår anläggning och berättar om vilka alternativa medlemskap som finns hos oss.

Prova på medlem år 2 och Mitt i livet medlemskap, är lite nyare former av medlemskap, men vi har också Förmånsmedlemskap, 9 hålsmedlemskap, Vardagsmedlemskap, Juniormedlemskap och en hel del alternativa greenfeemedlemskap, kom gärna och hälsa på så berättar vi mera.

Det finns givetvis också attraktiva erbjudanden för dig som är nybörjare och vill lära dig spela för att sedan bli medlem. Gå kursen i höst och spela resten av året och hela 2020 för 2995:-