Bråvikens Golfklubb

Bråviken Golf AB

Till samtliga medlemmar och berörda samarbetspartners

Norrköping 2020-03-17

Årsmötet senareläggs!

Vi har nu ett extra ordinärt läge i Sverige, som skapar oro och osäkra förutsättningar för oss. Med detta som bakgrund har Bråvikens Golfklubbs styrelse beslutat att ställa in årsmötet som skulle avhållits den 26 mars.

Vi lyssnar på råd och förordningar från våra myndigheter och vi återkommer med nytt datum för årsmöte.

Vi hoppas att samtliga medlemmar lyssnar på de råd som myndigheterna ger och är försiktiga och hänsynstagande mot alla medmänniskor.

Finns frågor så når ni oss på mail

Bråvikens Golfklubbs styrelse

Lars Ekfeldt