AvstängdAvstängd

Anmälan till årsmöte 17/12

Torsdagen 17 december 2020 kl 18:00

Plats: Digitalt

Med anledning av regeringens beslut kommer vi att hålla vårt Årsmöte digitalt. Det kommer att bli ett ”informationsmöte” där vi går igenom 2019 och 2020 års verksamhet.

Årsmötet kommer att ske digitalt via ett program som heter Zoom. Programmet går att använda både i dator, på padda och i mobilen. Mer information finns här nedan.

För att delta på mötet så måste du anmäla dig med namn och e-postadress senast tisdag den 15 december. Du anmäler dig till . Detta för att vi ska kunna skicka ut en länk till det digitala mötet på torsdag den 17/12 kl 18.00.

Länken använder du när det är dags för årsmöte. Koppla gärna upp dig 15 minuter innan för säkerhet skull om något hakar upp sig.

När du är uppkopplad till mötet så kommer vi att gå igenom hur mötet kommer att gå till.

Frågor om val av styrelse, valberedning mm kommer att ajourneras till årsmötet i mars 2021. Styrelsen anser att ett rättvisande möte inte kan ske på detta sätt och alla medlemmar skall ha möjlighet att ha synpunkter och att rösta.

Även beslut om avgifter skjuts till årsmötet 2021.

Den sittande styrelsen fortsätter sitt arbete t o m årsmötet 2021.

Samma avgifter gäller för 2020 och 2021.

Så här gör du för att komma igång:

Zoom

1. Surfa till www.zoom.us. Här klickar du på knappen Sign up och registrerar dig genom att fylla i de uppgifter som efterfrågas.
  2. Ditt första möte kan skapas på direkten och om du vill testa trycker du på Start Meeting Now. Det här går förstås också att göra senare via Host a meeting högst upp till höger.
  3. Nu startar en automatisk nedladdning av Zoom-programmet, men installationsprogrammet finns också på zoom.us/download. Vill du inte ladda hem programmet kan du välja Click here eller Download here och sedan Start from your browser. Du kör då Zoom direkt från webbläsaren.

Du kommer att få ett mail med en inbjudan till mötet, där kommer det att finnas en länk. Klicka på länken så ansluter du dig genom att följa informationen som står under punkt 3. Det krävs ingen registrering.

Zoom finns även som app för mobilen och surfplattan Den heter ZOOM Cloud Meetings och finns i Google Play Butik (Android) eller App Store (IOS).

Möteshandlingarna, som kan redovisas, kommer att finnas utlagda på hemsidan och dessutom finnas tillgängliga i Hole-in-1 (Mirum) från och med 12/12.

Våra öppettider ser du på klubbens hemsida.

Hjärtligt välkomna!

Bråvikens Golfklubb