Årets första klubbtävling på helg är nu genomförd. Det var ett stort startfält med hela 138 spelare och 68 lag. Kul att så många vill vara med och spela våra klubbtävlingar. En eloge till alla spelare som verkligen tar våra lokala regler med anledning av Covid-19 på riktigt allvar, det är ju en förutsättning för att vi ska kunna genomföra tävlingar på klubben. Bra gjort där.

De 10 bästa lagen har pris att hämta i vår golfshop på klubben. Segrare blev Martin Helbro och Håkan Nilsson på 57 slag som resultat. Bra spelat och stort Grattis.

1 Martin Helbro, Håkan Nilsson 57
2 Pontus Svahn, Jesper Olsen 59