AvstängdAvstängd Stimp ej mätt

KALLELSE TILL ÅRSMÖTE

Onsdagen den 29 mars 2017 kl 18:30

Plats: Kunskapsgymnasiets matsal

Styrelsen i Bråvikens Golfklubb kallar till årsmöte. De viktigaste punkterna är att fastställa årsredovisningen för 2016, fastställa budget och verksamhetsplan för 2017. Även förrätta val av ordförande, styrelseledamöter och suppleanter samt revisorer.

Under mötet kommer även eventuella motioner att behandlas.

Möteshandlingarna kommer att finnas utlagda på hemsidan och dessutom finnas tillgängliga i Golfhuset en vecka före vårmötet.  Våra öppettider ser du på klubbens hemsida.

Möteshandlingarna kommer även i begränsad upplaga att finnas tillgängliga i möteslokalen.

Golfklubben kommer att bjuda på kaffe/te och smörgås och önskar därför att anmälan till mötet sker till .

Hjärtligt välkomna!

Styrelsen