AvstängdAvstängd

NM-golfen-2

Bråviken, Den Vänliga Golfklubben & Norrköpings-Magazinet har under hösten format ett fantastiskt samarbete och presenterar en tävling av högsta klass där deltagarna har möjlighet att vinna priser en golfare knappt vågat drömma om. Det vinnande laget får uppleva något som är väldigt sällsynt, en drömresa till en av världens bästa golfbanor – Old Head.

Oldhead_aboveNu har du chans att anmäla ditt lag till NM. Golfen Swedish Rumble Championship 2015.
Kanske blir det ditt gäng som får bevittna denna läckra anläggning på County Kinsale, Irland.
Först till kvarn är det som gäller.
Anmäl ditt lag här: https://www.bragk.se/nm-golfen-2015-anmalan/