AvstängdAvstängd

Jan-Åke Jonsson

Tävling & Idrott

Tomas Lidstedt

Medlemmar: Jonas Johansson, Tomas Lidstedt, Kenth Flygare, Jan-Åke Jonsson, Peter Mildén, Joachim Bergling, Åsa Hedin Karlsson och Maria Lantz.

Regelansvarig: Harriet Philipsson, Petra Henriksson, Peter Mildén och Tomas Lidstedt.

Vill du vara med och hjälpa till som tävlingsledare på någon av våra tävlingar är du välkommen att
ringa på 011-340091 eller maila

Allmänna Tävlingsbestämmelser (102,2 KiB)

Snabbguide Tävlingsformer (213,6 KiB)

Avanmälan till tävling på tävlingsdagen

Är du anmäld till en tävling, men blir sjuk eller får
förhinder måste du meddela detta till tävlingsledaren
på 011-340091.

Junior & Elit

Jonas Johansson

Damer

Anna Johansson-Ekqvist (Ordförande), Eva Ivarsson (Kassör), Monica Pettersson (Sekreterare), Ann-Karoline Sundqvist, Cathrin Alexandersson, Eva Graffman-Fredriksson, Karin Östberg, Petra Karlqvist och Mia Forsberg.

Stödpersoner:

Petra Henriksson(regelträffar)
Kerstin Nilsson(matchstege)

Lagledare seriespel:

Anna Johansson-Ekqvist (Serie1 och 2)
Harriet Philipson och Kerstin Nilson (D50)

Kontakt:

Info damer 2023

Marknad

Syftet med marknadskommittén 2022 är att hjälpa klubben och övriga kommittéer att få ut sitt budskap och marknadsföring till medlemmar och externa aktörer på ett bra sätt.

Medlemmar är:
Bertil Skärblom (ordförande), Lena Polhammar, Bo Söderqvist och Fredrik Erikson (klubbchef). Detta är rörligt och kan ändras under året.

Kontakt: Bertil Skärblom,