AvstängdAvstängd

Samling 09:00 utanför Golfhuset/Shopen.

Har du kratta, räffsa, häcksax, spade och/eller arbetshandskar så ta gärna med dem. Vi rekommenderar även att du har bekväma kläder och skor samt tar med en egen påfylld vattenflaska och ett glatt humör.

Kaffe & smörgås kommer att delas ut till respektive arbetsgrupper mellan 11:00-12:00. Vi ber om er förståelse för att alla inte kommer få sin macka kl 11:00.

18-hålsslingan är redan nu bokningsbar från kl 15:00-18:00. Därefter gäller bollränna.

Vill du ha din städavgift tillbaka tar du med följande uppgifter i pappersform:
Bank, clearingnummer och kontonummer. Skriv för din egen skull mycket tydliga siffror. Pappret lämnas i kansliet antingen innan eller efter städdagen.

Vi önskar att alla i vår härliga gemenskap på Bråvikens Golfklubb får en trevlig dag med mycket glädje.

Välkomna!

Med Vänliga Hälsningar