Senaste nytt från SGF gällande uppdateringen av golf.se och GIT.

Detta medför att vi i Golfhuset inte heller kan boka tider eller se om det finns lediga starttider.

11:25 Önskemål om att stänga ner Min Golf har kommit från ett par klubbar – om vi gör det kan vi inte se om de förändringar som görs gör någon skillnad.

11:20 Anrop efter anrop går igenom i databasen.

08:40 Starttidsschemat krånglar igen. Akuta åtgärder igångsatta

06:00 Snabba svarstider på både Min Golf och GIT sedan igårkväll.

14:45 Vi öppnar nu för bokning via Min Golf

11:50 Fler tidstjuvar lokaliserade och bortplockade ur skarpa miljön – nu stabiliserar sig svarstiderna

09:50 Min Golf rullar i skarpt läge man vi har begränsat till några få användare för att testa vidare

09:30 Nu är svarttiderna stabila i GIT

07:40 GIT går upp och ner i svarstider

06:30 Råd till den som är först på plats på klubben – skriv ut bokningarna för dagen, skriv ut scorekort om ni har tävling

06:06 Nu har plötsligt något hänt med svarstiderna – det går att boka/avboka i GIT utan att gå att hämta kaffe emellan gångerna. Snälla låt leverantören hittat rätt fel!

05:20 Svarstiderna är inte bättre. En möjlig disktjuv är identifierad och håller på att avinstalleras.

19:40 GIT är hjälpligt igång med långa svarstider. Optimering av svarstider pågår och kommer fortsätta under natten och morgonen.

16:20 Eller inte så nära, uppdatering är klar, men GIT vill inte vara med ändå. Vi fortsätter att felsöka.

15:09 Nu är det nära .. snälla logga inte in innan ni får OK från oss

14:33 Sista scriptet klart – nu sitter vi på nålar – lite mer skall göras innan vi får testa

12:55 Sista scriptet körs efter det väntar test

11:08 Vi är inte klara än..

10:14 Jobben löper på och har inte stött på några nya hinder, men nej det är inte klart.

08:30 En vild gissning är att vi kan vara igång till 11:00 – vi ser till att uppdatera löpande på denna sida.

07:20 Databasen mår inte bra och håller på att reparera sig själv. Det finns backuper så ni behöver inte vara oroliga att information försvinner. Vi lägger ut mer information löpande.

06:02 30 september Fortsatta problem med GIT och Min Golf