Landets härliga och duktiga Handigolfare kommer till vår klubb den 5 juli för inspel och tävling den 6 och 7 Juli. Under tävlingen uppmanar vi verkligen alla medlemmar att komma ut och imponeras av vår Handigolf-elit. Vill ni dessutom heja på våra lokala förmågor där Micke Svensson, Stefan Nygren och Erik Mildén representerar Bråviken, men vi hoppas att ni hejar på alla andra också, men speciellt mycket på Julia Ericson från Söderköpings Golfklubb, på Julia kommer även vår shophund Shaggy att heja extra mycket.