ÅRETS BÄSTA HEMSIDOR

2015-10-01

Sverige har idag cirka 470 golfklubbar. Alla har en hemsida där de kommunicerar ut information till medlemmar och gäster. Kvaliteten på hemsidorna bland landet golfklubbar varierar oerhört, ambitionsnivån och budgeten likaså. Men finns man inte på nätet, finns man överhuvudtaget då? Golfbladet gav sig återigen ut på Internet för att undersöka hur landets golfklubbars hemsidor ser ut och för att ta reda på vilka klubbar som lyckas att marknadsföra sin golfklubb på bästa sätt på nätet. Vi sammanställde en lista på de 25 bästa hemsidorna bland landets golfklubbar. Siffrorna inom parantes är förra årets placering.

1. (1) Bråvikens GK

En mycket lyckad hemsida med många bra funktioner, fina bilder, bra information paketerat på ett snyggt och bra sätt.

Golfbladet » ÅRETS BÄSTA HEMSIDOR